dissabte, 10 de març del 2012

Tasca 2: avaluació del curs

Estic encantada d'haver format part d'aquest curs, d'haver conegut altres companys/es amb qui poder compartir experiències, inquietuds, sentiments...a l'escola tens molts companys/es amb qui treballes dia a dia fent la mateixa feina,  però en el meu cas jo sóc l'única interina i  professionalment treballem en condicions bastant diferents, i més ara amb els temps que corren, considero que els interins treballem amb un càrrega psicològica "extra" i amb un esforç de motivació intrínseca cada vegada més gran, ja que la situació externa sincerament no ajuda, a dia d'avui no sabem ni si tindrem un lloc de feina digne el curs vinent.
De totes maneres, jo he volgut fer aquest curs amb la màxima il.lusió i amb esperança. Cada dimarts era per mi un pas més endavant, un esglaó més pujat, un recull més de vivències per la meva motxilla de mestra...i avançant, avançant gairebé sense adonar-me ja hem arribat al final. Alguna setmana ha estat dur, ja que la feina de tutora a l'escola i les obligacions familiars t'absorbeixen de tal manera que més d'un dia he acabat realment esgotada.
Considero que aquests cursos podrien fer-se a distància o semi.presencials i s'aprofitarien exactament igual o més. Almenys a mi m'hagués permès gaudir-ne molt més,  respectant el meu ritme i la meva disponibilitat de treball. Tot i amb això, reconec que les setmanes han passat volant i sobretot que la meva valoració del curs és bastant positiva.

Si hagués de destacar un dels aspectes que més he valorat d'aquest curs i que de ben segur més aprofitaré, és haver aprés a fer un blog.  Mai trobava el moment per investigar, per fer un curs específic i esbrinar com es feia, però tenia moltes ganes de tenir-ne un. I no penso abandonar-lo ara que acaba el curs sinó que serà un gran company de viatge que m'acompanyarà en el meu creixement professional i s'anirà omplint de nous continguts.

Gràcies  a tots i totes les que compartiu aquest espai. Molta sort i endavant!!




1 comentari:

  1. Mireia,
    Des del teu context, entenc la teva valoració. Espero que hagis trobat útil aquest curs i que et pugui ajudar en la teva tasca professional.
    Molta sort!

    ResponElimina