dijous, 22 de desembre del 2011

El passat dimarts dia 13 de desembre vam realitzar la segona sessió del curs d'interins. Vam reflexionar sobre qüestions relatives a seguretat i salut laboral, utilitzant com a fonts teòriques el “Document per a l’organització i el funcionament de les escoles i dels centres públics d’educació especial per al curs 2011-2012” i el “Pla d'emergència del centre docent”. L'activitat proposada seguia la metodologia constructivista a través de la pràctica reflexiva. Se'ns va lliurar una graella amb preguntes relacionades amb el nostre coneixement i experiència docent sobre el pla d'emergència. Seguidament vam compartir la nostra opinió amb dos companys més, un cop escoltades les intervencions de tots els membres del grup i fetes les anotacions adients amb les noves aportacions dels companys, passàvem a contrastar amb les fonts teòriques abans esmentades. Finalment, l'activitat acababa amb la redescripció de tota la feina feta. Desde la reflexió individual, al contrast en petit grup i la informació extreta de la normativa i teoria sobre el tema. Considero que aquesta dinàmica d'aula ha permés treballar d'una manera molt amena, un tema que acostuma a ser feixuc i no gaire motivador. Aquest és l'accés a la meva graella sobre el Pla d'emergència:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada